Korporativno poročanje – čas je za celovito zgodbo

Anna Stewart, vodja korporativnega trajnostnega razvoja v družbi ANZ, je za portal Bluenotes delila svoje razmišljanje o uvajanju novega načina poročanja v organizaciji.

»Finančni rezultati so zagotovo pomembni za uspeh organizacije, a ne povedo celotne zgodbe, kdo smo kot organizacija,« pravi Anna Stewart.

Deležnike danes vse bolj zanima širši, holistični pogled na organizacijo, na ustvarjanje vrednosti skozi čas ter na priložnosti in izzive, ki lahko vplivajo na njeno prihodnost. Banka ANZ je s tem namenom zamenjala svoje poročilo delničarjem z letnim poročilom, ki jim omogoča širši prikaz poslovnega leta in prikaz, kako podpirajo svoje stranke, zaposlene in skupnost. Pri pripravi letnega poročila so se na ANZ naslonili na koncept celovitega poročanja. Ta jim omogoča, da opišejo kako njihov poslovni model, strategija, vodenje in upravljanje s tveganji prispevajo k temu, da ustvarjajo vrednost za svoje delničarje in druge deležnike.

Da organizacija lahko ustvari celovito poročilo mora povedati celovito zgodbo podjetja, tako, ki prikaže, da so okoljski, družbeni in vodstveni vidiki ključni za njihovo strategijo in finančni uspeh.

Na ANZ so se na pot celovitega poročanja podali z zavedanjem, da je to dolgotrajen proces in jim bo zagotovo vzel več kot eno leto, da ga bodo osvojili.  

Več o uvajanju CP v podjetju in prednostih, ki so jih prepoznali preberite v prispevku >> https://bluenotes.anz.com/posts/2017/11/corporate-reporting-it-s-time-to-tell-the-whole-story



Dodaj odgovor