[vc_row][vc_column][vc_column_text]Jedro celovitega poročanja je predstavitev poslovnega modela organizacije. Poslovni model opredeli bistvo organizacije in začrta procese, ki potekajo in skozi katere organizacija ustvarja vrednost.
Celovito poročilo zajame naslednje informacije o poslovnem modelu:
- viri in odnosi (kapitali), ki so organizaciji na voljo za ustvarjanje vrednosti,
- proces, ki kapitale pretvarja v vrednost za družbo,
- poslanstvo, vizija in vrednote organizacije, znamka organizacije,
- opis notranjega in zunanjega okolja ter vplivov na delovanje organizacije in njeno ustvarjanje vrednosti,
- strategija in strateški načrti/cilji,
- tveganja (priložnosti in grožnje), s katerimi se organizacija spoprijema pri uresničevanju zadanih ciljev,
- relevantni kazalniki, s katerimi organizacija meri uspešnost svojega poslovanja oziroma uresničevanje svojih ciljev ustvarjanja vrednosti.
[/vc_column_text][vc_column_text]
CP je poročanje o realizaciji poslovnega modela
Organizacije uporabljajo različne modele določanja in zapisa poslovnega modela njihovega delovanja. Postopek CP ne zahteva uporabe specifičnega modela. Katerikoli je primeren, samo da poveže deležnike v verigo vrednosti.
Če podjetje nima natančno zapisanega poslovnega modela, priporočamo Business Model Canvas, ki omogoča izdelavo poslovnega modela tudi manj izkušenemu razvojniku.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Celovito razmišljanje kot podlaga CP
Celovito razmišljanje je podlaga in posledica z znamko povezanega poslovnega modela. Če proces poteka po teh načelih, potem uvajanje celovitega razmišljanja ne pomeni posebnega napora, ampak je avtomatična posledica.
[/vc_column_text][vc_column_text]
Ste se vprašali?
Ali in kako vaš poslovni model spodbuja ustvarjanje vrednosti na različnih področjih vašega delovanja?
Je povezan s poslovno strategijo in načeli uresničevanja trajnostnega razvoja?
Odraža pričakovanja ključnih deležnikov in omogoča ustvarjanje vrednosti na ključnih področjih vašega delovanja?
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]